fredag 30 april 2010

Min dag i ord.

Heeeeej!
Jag vaknade av tonerna av "vilken härlig dag" av Ted Gärdestad som kom ifrån min mobil. Som vanligt så blev jag lite less när jag märkte att det var alarmet och att jag var tvungen att stiga upp. Jag tänkte igenom drömmen som jag hade drömt på natten fast att det egentligen inte var någonting som var intressant. Jag gick ner och duschade och fixade mig men var för trött för att bry mig så mycket. jag gick ut i köket och då stod pappa och kokade kaffe och hade just kommit hem ifrån sitt nattskift. Jag satte mig vid bordet och drack en kopp kaffe och sedan blev det till att gå till busshållplatsen. På bussen lyssnade jag på musik ifrån min systers mobil och tänkte ( som vanligt) att jag någon gång måste lägga in den där musiken på min egen mobil. När jag kom till skolan hade jag matte prov och det gick nog ganska bra det kändes som det iallafall. Sedan blev det mediekunskap där jag satt och skrev lite här och så jobbade vi på våran utställning om kattdjuren...sedan så hade vi mat och det blev fisk för första gången och den blev helt klart godkänd. Sedan blev det medieproduktion och jag gjorde detsamma som jag gjorde på mediekunskapen.Nu så har jag slutat och jag väntar på att Carro ska bli klar med sitt muntliga nationella och komma hit så vi kan åka hem till mig och få en mycket trevlig kväll. Hejdåå <3>
Ida Block <3

3 kommentarer:

  1. Carro är en riktigt söt och snäll flicka :D<3

    SvaraRadera
  2. jaa lätt att det är ;) hon är sååå fin :O<3 give her to me<3<3

    SvaraRadera