tisdag 4 maj 2010

Tröttttt

Hejsan!
Jag är så grymt trött, har nästan inte sovit någonting denna helg... somnade mitt i natten och vaknade vid typ 8 på morgonen, på en helg!... jag undrar nästan vad mitt jag har för fel. Jag har blivit ganska duktig har faktiskt hållit mig från godis på skoldagarna och bara ätit lite godis på helgerna och jag har även börjat gått väldigt mycket... men det beror mest på från att rensa mina tankar, jag vill inte tänka så mycket på det där just nu men går inte att förhindra.Har kommit över vissa av mina tvångstankar också, och jag vet att jag låter som ett phsykfall nu :o. Den här vintern har gjort så jag slutat känna efter på djupet och tar lite ifrån ytan, jag hoppas inte jag kommer känna efter någongång för det kommer bli jävulst jobbigt. Jag hoppas min farfar blir bättre och får bra och trevliga år den sista tiden han lever. Jag vet inte hur länge han kommer att leva men cancer i levern är inte någon barnlek och eftersom dem hittade det så sent så kan dem inte operera. allt som händer gör mig så omotiverad och det känns som att jag klagar och klagar... Har så mycket frågor till vissa personer men jag kan inte ställa dem och dem kan nog inte besvara dem heller. Snart så slutar jag och då ska jag äta något!:D
Ida Block

3 kommentarer:

  1. du är inte psykfall juh :(<3 du är min och g's kk<3

    SvaraRadera
  2. haha aha det är så det ligger till? :) aja Carro älskar dig även om du är lite smått efterbliven ;D<3

    SvaraRadera
  3. jag är inte efterbliven :D jag är en snäll och oskyldig människa :)<3

    SvaraRadera